De blokhut reserveren

De blokhut ‘De Teerling’ kan worden gehuurd tussen 1 juni en 1 september. Buiten deze periode kan de blokhut van maandag tot en met donderdag worden gehuurd. De tijden van de huurperiode loopt van 13.00 uur ’s middags op de eerste dag van de periode tot 12.00 uur ’s middags op de laatste dag van de periode. Dit houdt in dat de huurder vanaf 13.00 uur kan beschikken over de blokhut en deze om uiterlijk 12.00 uur weer verlaten heeft. De huurder is moet bij de sleutel overdracht een deelnemerslijst overhandigen aan de verhuurder.

Via de kalender hieronder kun je zien wanneer de blokhut al is verhuurd. Alle bekende data staan op dit moment online, maar als er nog data vrij zijn op de kalender, betekent dit niet automatisch dat de blokhut beschikbaar is. Neem altijd contact op met de verhuurder om zeker te zijn van de beschikbaarheid. Dit kan via het verhuuraanvraag formulier hieronder.

Stappenplan

• U bent een jeugdgroep en bent dus niet van plan de blokhut te huren voor een feest/familiedag oid.
  • Lees onze verhuurreglement en huurcontract aandachtig door.
  • Bekijk de beschikbare datums in de kalender.
  • Verstuur je verhuuraanvraag via het onderstaande verhuuraanvraag formulier.
  • Wacht het antwoord 7 dagen af. Indien geen antwoord neem dan contact op met info at scoutingluyksgestel.nl.
  • Wanneer deze is goedgekeurd, vul je het huurcontract in, scan deze in en verstuur deze naar verhuur@scoutingluyksgestel.nl.
  • *Voor de meest recente kalender neem contact op via het onderstaande formulier

MTWTFSS

*Voor de meest recente kalender neem contact op via het onderstaande formulier

Gegevens Contactpersoon

Dient bereikbaarheid te zijn gedurende verhuurperiode

Gegevens Vereniging/School

Zowel contactpersoon email & vereniging/school email wordt gebruikt gedurende communicatie.

Gegevens Huurperiode

Ledenlijst incl. leiding bij aankomst inleveren